Lurer på hvordan Arild skal forklare den soleklare handsen?
Kamptråd: Semifinale LSK-Stabæk ons. 26.sept. kl.19.00
Collapse
X
-
Jubelen sto ikke i taket hos meg heller når jeg så det.. Men i en slik situasjon tenker han nok kun på å få med seg ballen, også bare skjer det. Opplevd det samme selv. Og i dagens fotball stopper man ikke opp når man vet man har gjort noe som kvalifiserer til frispark, det har man dessverre ikke råd til i toppfotballen i dag!Kommentar
-
Da har du misforstått litt. Dette er ikke snakk om en dommertabbe. Det dreier seg om bevist juks av Arild siden han slår ballen med seg med viten og vilje. Skal bli spennende å se hva han har å si etter kampen. Han bør i alle fall være mann nok til å innrømme jukset sitt.Kommentar
-
Da har du misforstått litt. Dette er ikke snakk om en dommertabbe. Det dreier seg om bevist juks av Arild siden han slår ballen med seg med viten og vilje. Skal bli spennende å se hva han har å si etter kampen. Han bør i alle fall være mann nok til å innrømme jukset sitt.Kommentar
-
det er herlig å se hvordan gutta fortsetter å jobbe og løpe selv om stabæk omtrent har gitt opp! minimum to gule som kaster seg forran ballen hver gang stb prøver seg på et skuddmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om den handsen! Vi har fått så mye tyn. Brann har jo faen meg fått gavepakker av Svein Oddvar Moen i TO kamper! Mot oss i Bergen og nå sist. To patetisk billige straffespark. Nei Nå skal vi for faen meg ikke ha dårlig samvittighet. Vi skulle hatt straffe i første omgang også, og vi skulle hatt straffe på stillingen 0-0 mot TIL.
JEG KUNNE IKKE BRYDD MEG MINDRE!!!!
Deilig....
Sesongen er reddet.
Takk Arild. TAKK!!! Du er en legende. Har scoret i to semifinaler på rad. Pluss finale. En stor takk skal du ha!Kommentar
-
YESSSS CUPFINALE på oss , faen så jeg gleder meg, nå er det bare å vente på at biletthelvete skal begynne.... hamm, kanskje på tide jeg får medlemskortet mitt !!!
Gutta kjempa hardt og bra i dag, faen så bra faktiskKommentar
-
det eneste minuset er at nå begynner folk å klage på LSK for juks og skittent spill, kjenner jeg media rett blir det masse negativt rundt dette, og det er jo ikke bra , men selv setter jeg meg ikke ned å griner, vi vant og vi vant fortjent og vi skal til cupfinalen, og i år skal vi faen meg vinne den!Kommentar
-
Det skal mye til at jeg reagerer på noe men dette var faktisk et grovt overtramp av tv2.
Jeg håper at favorittklubben hans rykker ned. Skal ikke se bort fra det heller, siden de skal møte Stabæk, Brann, VIF, RBK og Start de siste kampene. Klarer Start å ta tre poeng mer enn Lyn de neste fire kampene, kan de bli forbigått av start i den siste kampen med tap der. Jeg skal sitte å håpe.Kommentar
-
tror ikke dette var Brenne sitt beste, beste til nå ja , men jeg tror at han neste sesong vil eller kan bli meget bedre enn dette.Kommentar
-
Ble vel ikke akkurat kompensasjonsdømming når Veigar Pall ikke ble utvist i andre omgang. To soleklare gule kort isolert sett, men siden han hadde et fra før slapp han unna det andre...Kommentar
-
jaja
Gratulerer med cupfinalebillett, regner med at dere tar Haugesund greit på Ullevaal.
Virket som om spillerne deres ville det mer enn våre i dag, og bortsett fra enkelte korte perioder, styrte dere kampen.
Arild Sundgots handling var sinnsykt kjip, sånn er det bare, men dere vant fortjent.
På en måte bra at dere vant med to, regner med at mediefokuset på handsen stopper i løpet ganske kjapt.
Håper dere knuser Brann!
Mvh Stabæk-supporter.Kommentar
Kommentar