Blir det arangert noen pub til pub runde i Rælingen i Kanarifansens regi i år,husker turen i fjord og mener at det var årets kort tur.Hva med en tur som starter på Texas pub-Gjerdrum-Sørumsand-Rælingen.
Romerike rundt (Var: Rælingen Rundt)
Collapse
X
-
-
Ifjord var det ca 80 stk som var med på turen ,1 full buss og en maxi taxi. Mykle kan sikker legge ut et ref fra turen i fjord som slutta med et realt fyllekalas på Domenic i Rælingen. Det var en kjempe morsom tur i Rælingsåsen i et utrolig snøvær.Last edited by tullebukk; 07.01.2008, 22:24.Kommentar
-
Det var snakk om en skedsmo rundt-tur, og da uten Lillestrøm, selvsagt.
PetterKommentar
-
Håper det blir en rundtur ett eller annet sted hvertfall, var morro ifjor mener jeg å huske.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Her forventer jeg at Mykle holder ord, og at det blir øvre romerike rundt som vi snakka om
Jessheim - kløfta - gjerdrum - nannestad - skedsmo - lillestrøm 8)
Rosa resturant på kløfta er selvsagt høydepunktet. Her er det bare å storme inn døra før han tullingen som driver stedet rekker å låse (han pleier nemlig å gjøre det.. har hendt ihvertfall) Her skarre bli!!..................Kommentar
-
Her forventer jeg at Mykle holder ord, og at det blir øvre romerike rundt som vi snakka om
Jessheim - kløfta - gjerdrum - nannestad - skedsmo - lillestrøm 8)
Rosa resturant på kløfta er selvsagt høydepunktet. Her er det bare å storme inn døra før han tullingen som driver stedet rekker å låse (han pleier nemlig å gjøre det.. har hendt ihvertfall) Her skarre bli!!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Pondus pøbb gikk konk den.. nå er det ny eier og nytt navn, de pussa opp og nyåpna før jul. Første helga fikk innehavern to tette og ei badehette hørte jeg haha ;-)Kommentar
-
Enig. Hvis vi først skal til Sørum er det vel bedre å avlegge et besøk på Meierigården Kro i Lørenfallet. Dette er på riktige siden av elva, og jeg har hørt at denne puben viser alle LSKs bortekamper på storskjerm. Februar er vel litt for tidlig for å få se en LSK kamp, men det kan jo være muligheter for å få med seg noe engelsk fotball.Kommentar
-
Enig. Hvis vi først skal til Sørum er det vel bedre å avlegge et besøk på Meierigården Kro i Lørenfallet. Dette er på riktige siden av elva, og jeg har hørt at denne puben viser alle LSKs bortekamper på storskjerm. Februar er vel litt for tidlig for å få se en LSK kamp, men det kan jo være muligheter for å få med seg noe engelsk fotball.
Noe jeg liker der er at det henger ett Liverpool skjerf over dassdøra, så man kan gå på Anfield for å pisse ;-)Kommentar
-
Den på Sørumsand heter noe sånn som Olympia nå med gresk profil på logoen sin. Pondus, the dutchman, The dubliner(eller noe lignende..) og nå altså Olympia. Kjært barn...?
Meierigården flagger både for LSK, VIF og RBK, alt ettersom hvem som spiller.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
Kommentar