Romerike rundt (Var: Rælingen Rundt)
Collapse
X
-
-
-
Olympia er en resturant på bruvollen og en pub på sørumsand. Den drives av samme eiere, og det pleier å være en del der nede å tar seg noen øl... Det har vært en del bråk der dessverre.... Man kan få noe mat og drikke der...
Hadde vært kult å sett en god del fugler på sørumsand....
HeheKommentar
-
Fra Nyhetstråden:
Les mer info om vinterens leieste pubrunde :
Som kjent er det ingen som er i nærheten av Kanari-Fansen når det gjelder leie, rare og spesielle pubrunder. I fjor var vi Rælingen rundt, i år tar vi runden over deler av vårt kjære Romerike. Her er programmet :
- Vi møtes på Martins fra kl 1400. Klokka 16 er det middag på Tims i Solheimsgata for de som ønsker det.Tims er en rotekte kina-danserestaurant med en LSK-fan fra Hong Kong bak roret. Bussen går så fra Tims kl 1700.
- Vi er framme på Texas pub på Råholt ca kl 1745. Texas er Råholt Kanaris sitt stamsted, her er det rockn roll ala Eidsvoll. Bussen går videre fra Råholt kl 1900.
- Vi er framme på Torget pub i Jessheim sentrum ca kl 1915. Torget er Jessheims brune alibi, her har Rune Rudberg spilt mang en gang. Bussen går fra Torget kl 2000.
- Vi er framme på Rosa på Kløfta ca kl 2010. Dette er Kløftas svar på Tims, en kinakro som også fungerer som lokalpub. Her er det mulighet for en matbit. Bussen går videre fra Rosa kl 2130, litt lenger stopp her på grunn av de som vil spise.
- Vi er framme på Smia pub på Gjerdrum ca kl 2145. Smia er Gjerdrums livepub, ofte konserter m.m her. Fuglafans som driver stedet, Gjerdrum Kanaris har hatt pubsamlinger her ved storkamper. Bussen går fra Smia kl 2245
- Vi er framme på Relax pub på Strømmen ca kl 2315. Relax er en pub som er så brun at du nesten ikke trur det er sant. To blide brødre fra Eritrea ønsker alle velkommen til sitt sted, på det som før het Golden House ( 2 etg i Strømsveien ).
- Bussen går videre til Lillestrøm kl 0030. I Lillestrøm er det ikke noe opplegg, folk kan dra der dem vil, mange vil muligens være noe reduserte på dette tidspunkt.
- For de som er fra Øvre Romerike går bussen videre oppover ca kl 0200 fra Alexander Kiellands gate.
Prisen for bussrunden er kr 200 pr pers. Drikkevarer taes med selv, vi selger ikke alkohol på bussen.
Påmelding : Ring eller sms til Arild Myklebust på tlf 97 53 19 31 eller Per Arne Kristiansen på tlf 91 59 29 32
HUSK : Ikke begynn og mas med hvilke steder vi har valgt, vi kan ikke dra innom alle steder på Romerike selv om en i KFL kjenner en eller annen løk som jobber på en pub.Diktaturet er knallhardt når vi skal dra fra steder, her er det millitær disiplin på tidsbruken. Folk som maser om fuglasanger hvert femte sekund, skal prate alvor og livshistorier og som mangler sansen for gode pubrunder. Hold dere hjemme a ! Siden 99, 99 prosent av KFL er glade pasientlakser er jo antagelig ikke dette noe problem.
Da er det bare å hoppe på vinterens store pasientrunde, her blir det garantert hoi !!!!!
BLI MED PÅ ROMERIKE RUNDT LØRDAG 16. FEBRUAR !!!
Med vennlig hilsen leder av Pasientforbundet av 2007, Arild Myklebust !!!Kommentar
-
Fantastisk"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Er det noen grense på hvor mange som kan bli med og hvor mange er evt påmeldt til nå?
Lurer også på om det er normale aldersgrenser på disse utestedene?
Ettersom jeg har meldt meg på, men er jo bare 18, å kjipt å komme til noen av stedene hvis det er 20år og de skal ha legg der.. heheMarie Knedal
"Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar