Tromsø - Lillestrøm LØRDAG 27. september
Collapse
X
-
Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan la andre være i fred? La folk gå i de klærne de vil, enten det være seg bøttehatter, klovnedress eller Stone Island genser.
Dette gjelder også til Ultras Lillestrøm, bli for dumt å klage på at andre poengterer at man går uten supporterutstyr når man selv setter folk med spesielle hodeplagg i bås.
Jeg går selv aldri i drakt, aldri i Stone Island og de gangene jeg har lyst til å ha på meg LSK pique eller skjerf tar jeg meg på meg det.
Mind your own business.
God helg!Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Vi samles på puben Smud (gamle Offside) i Grønnegata, like ved Tromsø kino.
Kampbill til bortefeltet kjøpes direkte på stadion. Feltet er på den ene kortsida. Voksenbillett 150,- / student 100,- / barn 90,-.
For de som ikke får dratt til Tromsø vises matchen på Martins. Det er gratis inngang, billig drikke for alle KFL-medlemmer fram til kl 23. Husk medlemskort!
Gleder meg noe sykt til kampen nåKommentar
-
Her i Tromsø er været deilig og vått. På Alfheim må vi ta mange hoppesanger, slik at vi kan holde varmen. Regner med at spillet på banen ikke varmer like mye, men håper jeg tar feil.
Kl.11.30 har ikke Smud åpnet enda, men jeg har truffet på flere kanaris allerede.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Håper Baris-Kanaris iallefall får på regnfrakk før den antatt hemningsløse feiringen i nordens Pattaya. Å reise til Tromsø og hente tre velfortjente poeng kan vel klassifiseres som en sex-reise, så jeg håper alle kjenner sin besøkelsestid og tar en understellskontroll ved hjemkomst.Kommentar
-
Kommentar
-
lenge siden sist det var så godt å stå på Alfheim, det regna, det blåste, men målet varma så mye at jeg følte meg svett!!Kommentar
-
Nå er det rett i billig hotelllseng etter bra feiring med spillerne. Vi har banka Tromsø!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
her kan man få et glimt av hvor jævla bra vi var i går !!!
www.youtube.com/watch?v=i57LSuY9V2cKommentar
-
Sinnsyk trøkk, merkelig at ikke hele driten raste sammen og dere rant ut på banen. Selv Djengis Kahn ville snudd og hastet hjem til teltet om han hadde møtt den helville, blodtørstige og barbariske kanarisflokken som rystet øya verre enn bombinga av Tirpitz. Synet av så mange lekre, svette kanaribroilerskrotter og dødskule hatter kommer til å medføre masseskilsmisser blant Tromsødamene fremover. Sjelden har vel sam-heim blitt utsama så grundig, selv den verste viddecowboyen må nok hjem til gamma og spørre seg om han er en fargeløs, edruelig frossenpinn som ikke vet hvordan en skikkelig lue ser ut.Kommentar
-
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Hvor mange dro på seg en smålei influensa?
LSK sanga runga på Andys da barberget poppa på skjermen.
-PapagenoKommentar
-
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Årets tur. Ingen tvil. Selv ikke en 10-0-seier i Ålesund med påfølgende brenning av oransje fleecegensere vil komme i nærheten av denne.
PS: Tromsø away viste seg å bli årets mest ekslusive kamp for oss reisende fugler. Ikke bare fikk vi overvært årets diggeste seier, det var også kun 42 kanaris på plass. Én mindre enn i Bodø.Kommentar
-
Kommentar