Har hørt mye om denne Rønner`n trur du burdte passe deg for han...
Turinfo Start tur 10/9
Collapse
X
-
Det er egentlig ikke noe spesielt du må ha med. Litt penger for å kjøpe mat og drikke når vi stopper er alltid greit, samt en liten pute til å sove på og en pepperspray for å holde Rønnern unna. Om du liker å lese kan du ta med en bok eller et blad å lese på for å få tiden til å gå.
Og ikke bli skremt hvis det virker som om alle kjenner hverandre og du ikke kjenner noen. Jeg har ofte havnet ved siden av folk jeg aldri har sett før. Det har alltid gått veldig bra.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg skal også prøve å få med meg denne turen.. Nå blir det revansje fra cup'n.Tore GalgerudKommentar
-
Men for å være litt seriøs: Det er veldig hyggelig å dra på tur med Kanari-Fansen, ikke noe å frykte. Veldig mange hyggelige folk overalt. :-)
En enkel regel er at fjortisfylla pleier å sitte bakerst i bussen, mens sofistikerte og reflekterte personer som gulost, Rønnern, KFL109 og Mykle sitter foran i bussen. Hvis du er ute etter underholdning har gulost har garantert et nytt sangforslag med avansert tekst og komplisert melodi klart til presentasjon. ;-)
Og ikke minst Mykles historier, som alltid er et artig innslag.Kommentar
-
bussen blir vel å regne tilbake i lillestrøm i 01.30 tida kanskje? da medregna en halvtime etter kampen før avreise etter kampslutt og 1 time pause tilsammen.. ifølge gulesider.no bruker man ca 4 timer på strekningen.. mye eller lite med 1 time pause tilsammen på hjemturen? på vei fra stavanger var det jo tre kvarter på bensinstasjonene når alle skulle ha burger så :P
mange bussbilletter igjen?Kommentar
-
bussen bruker nok minst 5 timer hjem til Lillestrøm.
Fra Larvik til Lillestrøm bruker vi ca 2 timer, fra Larvik til Kristiansand går det nesten 3 timer. Med bil..Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kan ikke nekte folk å ha med øl.
Det er fritt land, og fylkene har vel ikke sære lover og reguleringer som styrer slikt.
PetterKommentar
-
Kommentar
Kommentar