Turinfo Start tur 10/9
Collapse
X
-
Start - LSK søndag 10/9 kl. 20.00
Start - LSK søndag 10/9 kl. 20.00
Les mer om turopplegget til Sørlandet
Skrevet av kfl.no
# Buss t/r Kristiansand kr 400. Avreise : kl 1000 fra Lillestrøm bussterminal søndag 10/9. Vi tar opp folk på Oslo s og nedover mot Sørlandet.
# Bussbilletter kjøpes på LSK-shopen. Påmelding skjer til Tony Johansen på tlf 95028453.
# I Kristiansand samles vi på gode, gamle VICTORIA i Markens gate. På 90-tallet var dette stedet selve grompuben for tørste kanaris på overnattingstur.
# På stadion samles vi på bortefeltet i svingen. Billetten kjøpes på forhånd hos shopen eller direkte på stadion.
Ok, vi er kanskje litt lei borteturer akkurat nå, men det er nettopp DA det er viktig å trøkke seg med på turen. Fugla spiller om GULL, da nytter det IKKE å sitte hjemme å sture. Kristiansand er ikke rare turen heller, mye kortere enn de andre langturene. KFL håper at fuglafolket er sitt ansvar bevisst og møter opp og støtter fugla mot skarrenissene fra Julius hjemby.
BLI MED OG STØTT LSK I KRISTIANSAND 10. SEPTEMBER !!!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Hvem vil vel gå glipp av landets beste bortefelt, landets mest sympatiske sittetribunesupporters og herlige spillere som f.eks.: David Nielsen?Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Sen påmelding fra min side, men med litt samarbeid med SAS (utsatt flyreise hjem) blir det kamp på meg også! (Og takk til Tony som svarer på SMS og er ytterst behjelpelig med buss-ting!) :lsk:
Så til det uhm... småflaue spørsmålet, jeg skulle egentlig se denne kampen hjemme på vestlandet, og der er skjerf og kanari-genseren min... Kan noen låne meg et skjerf imorgen? :oops:Last edited by FluffyBunny; 09.09.2006, 18:44.Kommentar
-
Sen påmelding fra min side, men med litt samarbeid med SAS (utsatt flyreise hjem) blir det kamp på meg også! :lsk:
Så til det uhm... småflaue spørsmålet, jeg skulle egentlig se denne kampen hjemme på vestlandet, og der er skjerf og kanari-genseren min... Kan noen låne meg et skjerf imorgen? :oops:
Fluffy bunny!! er det noen ledige plasser i kristiansand?? Kan du Fix'e Reise til meg eller?:lsk:Kommentar
-
Kommentar
-
Kan få låne T-skjorta mi. Jeg kommer alikevel til å ta av meg og stå i bar overkropp hele matchen. Eventuelt kjører casualstil (har shoppa på Dressmann) og menge meg med UFRB.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Psss... Vi har en hemmelig kleskode og kommer til å oppdage deg kjapt. I morra kjører vi til og med skjerf...Kommentar
-
Psss.. Har en stor samling LSK-skjerf, og bruker retroskjerfet endel faktisk. Men som den knallharde gruppa vi er, må vi jo selvsagt ha egne skjerf!
Når kommer skjerf med påskriften: "Husmor-Kanaris"?Kommentar
Kommentar