Team 26-kamper 2007!
Collapse
X
-
Hvis jeg ikke tar helt feil: Ekstra cred til deg som bor i Vestfold, forresten!Kommentar
-
har jobb annenhver helg så vanskelig å få med seg alt, men så langt det lar seg gjøre bytter jeg bort og selger vekk vaktene mine på kampdager.
Har gått glipp av følgende seriekamper:
Aalesund-LSK
LSK-Viking
LSK-Odd
så langt i år, men har ikke lyst å gå glipp av noen flere nå, for dette blir den mest spennende høsten noensinne jeg har opplevd tror jeglønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Havner på 23 seriekamper i år. Som vanlig mangler jeg et par kamper på å komme opp blant den ypperste eliten.Kommentar
-
Kommentar
-
Dette lurer jeg også på! En svært imponerende prestasjon som fortjener skryt og honnør. Sjøl missa jeg bortekampen mot Sandefjord og endte opp på 25 matcher. Har aldri vært i nærheten av det tidligere!
Etter cupfinalen bør det opprettes en egen 26+7 -tråd. Er det et par gærninger som har greid dette bør dette vies oppmerksomhet på årsmøtet i KFL.Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar