Treninger 2010
Collapse
X
-
Kommentar
-
Må innrømme at jeg savner deler av tiden da det faktisk gjorde vondt å møte LSK.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
På Åråsen 10.00 eller 10.30. Tipper 10.00 ettersom de sikkert vil trene så tidlig som mulig pga varmen.
Edit: 10.00 stemmer. http://www.lsk.no/?aid=9094227.Kommentar
-
Best noen drar på treningen i dag etter det tullebukk skrev i ryktetråden. Som noen tidligere skrev; jobbe idag blir ikke akkurat enkelt.. :???:Kommentar
-
Kommentar
-
Trening torsdag 29. juli
Jeg var en snartur bortom treninga i regnværet på Vigernesjordet i dag, sånn rundt klokka 11.00-11.15. Steinar Pedersen er trolig ute, kanskje for et par uker, etter å ha blitt kraftig tråkka på tåa på mandag. Kiko sliter fortsatt med ankelen, og Marius Johnsens kne er stadig plagsomt. Sjansene for å få omgjort Lasses karantene er etter min vurdering mikroskopisk små. Dagens formasjonstrening gikk derfor med følgende 11'er:
Stefan
Karim-Pål Steffen-Frode-Ruben
Edwin-Espen-Nosa-Erling
Björn-Tony
mot
Arild-Fredrik
Bolly-Junior?-Junior?-Junior?
Lasse-Mads-Marius-Kristoffer
André
I regnværet kjente jeg ikke i farten igjen de tre på andre-11'erns midtbane, men ingen av dem hadde rødt hår eller lystret navnene "nicky" eller "butt"....
gilbertKommentar
-
Jeg var en snartur bortom treninga i regnværet på Vigernesjordet i dag, sånn rundt klokka 11.00-11.15. Steinar Pedersen er trolig ute, kanskje for et par uker, etter å ha blitt kraftig tråkka på tåa på mandag. Kiko sliter fortsatt med ankelen, og Marius Johnsens kne er stadig plagsomt. Sjansene for å få omgjort Lasses karantene er etter min vurdering mikroskopisk små. Dagens formasjonstrening gikk derfor med følgende 11'er:
Stefan
Edwin-Espen-Nosa-Erling
Björn-Tony
mot
Arild-Fredrik
Bolly-Junior?-Junior?-Junior?
Lasse-Mads-Marius-Kristoffer
André
I regnværet kjente jeg ikke i farten igjen de tre på andre-11'erns midtbane, men ingen av dem hadde rødt hår eller lystret navnene "nicky" eller "butt"....
gilbertKommentar
-
Tokstad, Bolly, Arild, Bukkinho og Hansen er de eneste som trente og er spilleklare ser det ut til, dermed blir disse 5 av 7 . De to siste plassene ser ut til å være åpne for et par juniorer. Moro for disse to. Blir også moro å se hvilke to som blir valgt ut. Tipper vilt på Ohi og Karlsen.Kommentar
-
Kommentar
-
Trening fredag 30. juli
Kort og rolig trening på Åråsen 10.00-11.00 i dag, med tanke på kampen i morra. Nesten samme oppmøte og formasjon som i går; Kiko og Marius er fortsatt skada, mens Steinar ble drilla i midtforsvaret sammen med Frode. Om han faktisk alt nå er bra nok i foten/tåa til å starte, ser vi i morra. To av de tre juniorene fra i går var også med. Uten at jeg fikk klar bekreftelse på det, dreier det seg vel om to (eller tre, i går) av midtbanespillerne Sondre Jakobsen, Robin Karlsen, Simen Rustadbakken eller Simon Guldbrandsen?
11'ern i morra blir dermed mest sannsynlig
Stefan
Karim-Steinar/Pål Steffen-Frode-Ruben
Edwin-Espen-Nosa-Erling
Björn-Tony
(Selv ville jeg heller prøvd Mathis, på venstre, eller Kristoffer, på høyre, enn å gi Erling sjansen enda en gang. Vi får håpe Erling motbeviser min og mange andres skepsis, eller at han går ut til pause hvis han ikke overrasker oss alle. Og slik Björn spilte sist, kunne Arild like gjerne starte denne gangen - og iallfall komme inn midt i andre.)
gilbertKommentar
-
Kort og rolig trening på Åråsen 10.00-11.00 i dag, med tanke på kampen i morra. Samme oppmøte og formasjon som i går; Steinar, Kiko og Marius er fortsatt skada. To av de tre juniorene fra i går var også med. Uten at jeg fikk klar bekreftelse på det, dreier det seg vel om to (eller tre, i går) av midtbanespillerne Sondre Jakobsen, Robin Karlsen, Simen Rustadbakken eller Simon Guldbrandsen?
11'ern i morra blir dermed mest sannsynlig
Stefan
Edwin-Espen-Nosa-Erling
Björn-Tony
(Selv ville jeg heller prøvd Mathis, på venstre, eller Kristoffer, på høyre, enn å gi Erling sjansen enda en gang. Vi får håpe Erling motbeviser min og mange andres skepsis, eller at han går ut til pause hvis han ikke overrasker oss alle. Og slik Björn spilte sist, kunne Arild like gjerne starte denne gangen - og iallfall komme inn midt i andre.)
gilbertKommentar
-
gilbertKommentar
-
Var innom dagens trening som var på gressbanen på vigernesjordet.
Keepere:
Logi, Andre og Andreas Fjeldstad
Spillere:
Eriksen, Essediri, Kippe, Pedersen, Andresen, Gabrielsen, Tokstad, Bolly, Knudtzon, Søgård, Eziyodawe, Sundgot, Sigurdarson, Gulbrandsen, Ujah, Hjelmtvedt og Dahm
Pedersen tok det rolig i dag, han knakk ei tå i hønefosskampen, men spiller kampen på mandag.
Hansen ga seg også tidlig, rakk ikke å spørre han hvorfor.
Dagens trening startet med lett oppvarming, etter oppvarmingen kjørte Belsvik teknikstrening, først dempe med fot for å sparke tilbake på volley, med begge bein, så demping på bryst og tilbake på volley, så heading, og til slutt litt pasninger.
Treningen fortsatte med at Henning delte opp i to, den ene halvparten spillte fotballtennis, mens den andre terpet angrep/forsvar (Beklager men jeg glemte og notere meg hvem spillere)
Til slutt var det litt terping på 3 varianter av gjenomspill, her imponerte Pål Steffen meg, han legger meget pressise baller.
Etter treningen kunne de som ville trene avslutninger, her viste nok en gang Pål Steffen at han har en fortreffelig passningsfot.
Pål Steffen burde ta alle dødballene våre, lekker kurve på alle innleggene på dagens trening.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg var innom treninga i går, men glemte å skrive referat. Ikke veldig mye interessant å rapportere. Tenningen høy, tidvis på kanten til amper, så vi får håpe at dette betyr at gutta er tente før Odd-kampen, heller enn at det er frustrasjon over de siste kampers dårlige uttelling.
Knudtzon og Edwin ble drillet på hvert sin kant, akkurat som mot KIL. Fredrik utmerket seg, og bør banke på døra snart, uavhengig av Knudtzons prestasjoner.
Og med det samme vi (altså jeg) er inne på Knudtzons prestasjoner; til alle som leser dette. Når dere er på Åråsen og ser en av våre unge spillere underprestere, kan dere være så j**** snill å brette ut de sosiale antennene deres og tenke litt gjennom hva dere roper til spillerne våre? Uten at jeg skal påberope meg å være noe pedagogisk geni, klarer jeg ikke helt å se hvilken positiv effekt det skal ha på unggutta at det sitter folk på tribunen som roper på Erling, utelukkende for å påpeke hvor ræva han spilte, like etter at han har blitt tatt av banen. På samme måte som idioter som kaster gjenstander ut på banen, må det kunne forventes at folk klarer å tenke før man skriker. Skjerpings!"I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."Kommentar
-
Jeg var innom treninga i går, men glemte å skrive referat. Ikke veldig mye interessant å rapportere. Tenningen høy, tidvis på kanten til amper, så vi får håpe at dette betyr at gutta er tente før Odd-kampen, heller enn at det er frustrasjon over de siste kampers dårlige uttelling.
Knudtzon og Edwin ble drillet på hvert sin kant, akkurat som mot KIL. Fredrik utmerket seg, og bør banke på døra snart, uavhengig av Knudtzons prestasjoner.
Og med det samme vi (altså jeg) er inne på Knudtzons prestasjoner; til alle som leser dette. Når dere er på Åråsen og ser en av våre unge spillere underprestere, kan dere være så j**** snill å brette ut de sosiale antennene deres og tenke litt gjennom hva dere roper til spillerne våre? Uten at jeg skal påberope meg å være noe pedagogisk geni, klarer jeg ikke helt å se hvilken positiv effekt det skal ha på unggutta at det sitter folk på tribunen som roper på Erling, utelukkende for å påpeke hvor ræva han spilte, like etter at han har blitt tatt av banen. På samme måte som idioter som kaster gjenstander ut på banen, må det kunne forventes at folk klarer å tenke før man skriker. Skjerpings!Kommentar
-
Trening torsdag 5. august
Var innom dagens trening som var på gressbanen på vigernesjordet.
Skrev ikke opp alle men mener det var disse som var med på treninga i dag.
Keepere:
Logi, Andre
Spillere:
Eriksen, Essediri, Kippe, Pedersen, Andresen, Gabrielsen, Tokstad, Bolly, Søgård, Eziyodawe, Sundgot, Sigurdarson, Gulbrandsen, Nosa, Ujah, Chris, Dahm og Sadeh .
Dagens trening startet med lett oppvarming, etter oppvarmingen teknikstrening.
Treningen fortsatte med at de ble delt opp i to, hvor de først telte antal passninger i laget også gikk de over til å terpet angrep/forsvar. deretter spille med fulle mål fra 16 metern.
Fra husken var det disse lagene:
Stefan
Steinar-Pål Steffen-Chris-Ruben
Essediri-Espen-Bolly
Björn-Tony
mot
Arild-Fredrik
Tokstad-Sadeh-Nosa-Edwin
Lasse-Frode-Mads
André
Nosa og Sadeh satte vært sitt mål fra ca 17 meter.LSKKommentar
Kommentar