Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Aalesund - Lillestrøm 18:00 lørdag 25. juni Color Line Stadion
der steg min respekt for Rekdal betraktelig. greit nok at den var under gulvet fra før av og det dermed ikke kunne gå noen annen vei enn oppover, men likevel...
så dessverre ikke kampen, men utgangspunktet var forjævlig og tap med bare et mål må vel betraktes som en seier.
der steg min respekt for Rekdal betraktelig. greit nok at den var under gulvet fra før av og det dermed ikke kunne gå noen annen vei enn oppover, men likevel...
så dessverre ikke kampen, men utgangspunktet var forjævlig og tap med bare et mål må vel betraktes som en seier.
Rekdal er antakeligvis den ärligste treneren i Norge. På godt og vondt. Jeg skrev etter kampen at han antakeligvis ikke kom til å ta tak i Barrantes unoter, men i etterkant av kampen har fyren värt klinkende klar på at Barrantes skulle få seg en hårföner. Respekt. Rekdal er faktisk en mann av mer heder og äre enn alle trenere rosenborg har hatt de siste årene. Hamren, Jönsson og Eggen er alle hyklerske feiginger og ville aldri ha gjort samme erkjennelse som Rekdal. Det er tydelig at det står dårlig til med fairplay ånden på Lerkendal, når Kjetil Rekdal kunne tatt turen forbi og lholdt foredrag om sportsmanship og etikk.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
La oss legge til at Reka drev og markedsførte seg som mulig LSK-trener for en tid tilbake, så har vi en fyr som vi vet hvor vi har når det gjelder sympati til Fugla. Han er definitivt ingen LSK-hater, trolig smugfan slik de fleste sunnmøringer er etter at vi har vært drivhus for talenter derfra i flere tiår. Anders Giske, Arild Sundgot. Lillebror Riise osv osv<br><br>Har sansen for fyren, selvom lynnet hans blir vel kullsvart til tider så hjelper det tydeligvis på poenghøstinga.<br>AaFK har da aldri prestert noensinne i historien før de til slutt landet Reka som trener.<br>Sier litt om hva fyren er kapabel til det.
Med tanke på det laget vi stilte med, så var jeg bekymret. I ettertid, surt å tape etter at unggutta har gjort en kjempejobb. Gulbrandsen har jeg vært noe skeptisk til før, men han la ned en solid innsats og jeg er spent på utviklingen videre. Det samme med Ruben. Har også sett for meg at han ville bli vraket ved endt kontrakt, men etter hans innsats på midtbanen de siste kampene så har han absolutt en fremtid på Åråsen. Hyggelig å se Tokstad få sjansen, og han gjorde seg heller ikke bort. Det samme med Solberg på andre kanten. Vi har utvilsomt mye spennende talenter det skal bli spennende å følge videre.
La oss legge til at Reka drev og markedsførte seg som mulig LSK-trener for en tid tilbake, så har vi en fyr som vi vet hvor vi har når det gjelder sympati til Fugla.
Kommentar