RBK-LSK, Lerkendal lørdag 9. mai.
Collapse
X
-
Synes Kolstad viser en del positive tendenser (hvis man ser bort ifra gulkort episoden).
Og Bonke viser også brukbare takter.
Ellers er det vel ikke enkeltspillere som bommer i dag, men en kampplan som ikke ligna grisen - og det som nå har blitt en sedvanlig særdeles passiv innledning av kampen.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Helt enig ang tilnærminga, helt håpøst. Det jeg prøver og oppfordre til er at folk kan reagere uten å skrive det ned på forumet hvert 5 minutt ved å ta en "pause" fra forumet under kampen hvis det koker litt for mye i topplokket. Noe jeg trur det gjør for de fleste akkurat nå.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Ikke vet jeg. En slik opptreden bør i alle fall få konsekvenser."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
I så fall, ikke gjør det.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Helt enig ang tilnærminga, helt håpøst. Det jeg prøver og oppfordre til er at folk kan reagere uten å skrive det ned på forumet hvert 5 minutt ved å ta en "pause" fra forumet under kampen hvis det koker litt for mye i topplokket. Noe jeg trur det gjør for de fleste akkurat nå.Kommentar
-
Hvor mange ganger har vi ikke sett ham gi medspillere huden full for ikke å gi ham ballen, Amundsen er jo en gjenganger som heller poler ball opp i intet over midtbanen. Selvfølgelig er det gnisninger, like selvfølgelig som at Finnur er en dårlig match sentralt. Han er helt usynlig og en dårlig kopi av Johan. Bonke har ihvertfall noe som utfyller ham.Kommentar
-
-
Dette nytter ikke. Forsvaret holder ikke mål og vi scorer ingen mål. Riktignok er det RBK, men det er det samme vi har sett mot svakere lag. Vi har rett og slett bomma. Alt blir ikke gull bare fordi det kommer fra IslandKommentar
-
Hvor mange ganger har vi ikke sett ham gi medspillere huden full for ikke å gi ham ballen, Amundsen er jo en gjenganger som heller poler ball opp i intet over midtbanen. Selvfølgelig er det gnisninger, like selvfølgelig som at Finnur er en dårlig match sentralt. Han er helt usynlig og en dårlig kopi av Johan. Bonke har ihvertfall noe som utfyller ham.Kommentar
-
Rosenborg gir oss mer tid og rom til å bedre eget spill. Og det ser bedre ut nå. Friday er sterk som en okse, og god til å holde på ball i pressa situasjoner (synd resten av laget ikke følger med og gjør seg spillbare). Bonke ser lovende ut, håper å få se mye mer av han utover i sesongen.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg klarer bare ikke forstå, greit vi spiller ikke strålende nå, men mye bedre en i inngangen til kampen. Hvorfor kan vi ikke spille på det vi er gode på i stedet for spille på motstanderens egenskaper? Vi ser nå at vi har et (meget) relativt godt grep på kampen, selvom det skorter på siste biten og at RBK kun spiller på halv maskin.
vi kan spille fotball om vi vil. Vi spiller i Tippeligaen, ingen lag er så gode at man behøver endre taktikken drastisk. Spill på det man er god på, så vil poengene komme jevnt og trutt.Kommentar
Kommentar