Jakten på den forsvunne venstreving

Collapse
X
Collapse
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

Fra nyhetstråden

Men han innrømmer at de er interessert i en ny ving.

- Vi har funnet ham, sier Nordlie.
    Daukjøtt Felt C

Kommentar

• chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

Men kommer han? Regner med det er Hoff han viser til og han kommer til sommeren.
      Bølerkanaris

Kommentar

• sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1827

Opprinnelig skrevet av chrissp
        Men kommer han? Regner med det er Hoff han viser til og han kommer til sommeren.
        Eller i dag. overgangsvinduet stenger om under 20 timer
        Last edited by sigurdsen; 31.03.2008, 07:31.

Kommentar

• Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
          Eller i år. overgangsvinduet stenger om under 20 timer
          Til sommeren er i år....
          Daukjøtt Felt C

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Det ideelle hadde vært å fått en venstreving. Men mye av problemene til LSK er at det er for dårlig bevegelse foran ballfører. Det gjør det mye vanskeligere å finne pasningsalternativer og det resulterer i mange feil/støttepasninger. Om vi henter Hoff/Alan eller en annen klasseving så er han også avhengig av bevegelse for å lykkes.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• ketil
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 246

Kan se poenget ditt xER, men er ganske sikker på at Alanzinho har en del ferdigheter som gjør at han også kan lykkes uten bevegelse foran, på siden eller bak. Rett og slett fordi han har ferdigheter i seg selv.

Uansett mener jeg det er merkelig at man tvinger gjennom 4-3-3, selv uten spilleklare vinger, problemet er ikke mye mindre på høyrevingen.

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Opprinnelig skrevet av ketil
                Kan se poenget ditt xER, men er ganske sikker på at Alanzinho har en del ferdigheter som gjør at han også kan lykkes uten bevegelse foran, på siden eller bak. Rett og slett fordi han har ferdigheter i seg selv.

Uansett mener jeg det er merkelig at man tvinger gjennom 4-3-3, selv uten spilleklare vinger, problemet er ikke mye mindre på høyrevingen.
                Jeg tviler ikke på at Alanzinho besitter ferdigheter som vi ikke har i LSK idag, men uten bevegelse foran han så blir det værre for han og. Uansett hva slags ferdigheter han besitter.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• ketil
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Feb 2004
                  • 246

Selvsagt. Men Gundersen vs. Alanzinho - er ikke mye å diskutere, og det handler ikke om bevegelse foran spiller...

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13280

Vi må ikke glemme den tiden han trengte for å slå igjennom i stabæktrøya, og lagkameratenes vilje til å rydde opp hver gang han rotet det til. Kan vil leve med en spiller som hever 2-3 mill i lønn, og som kanskje trenger en sesong på å tilpasse seg? Skal vi tilbake til røslertida da alt spill ble bygget rundt en primadonna ? Jeg vil heller ha en god, EKTE ving enn en overpriset spiller med klare stjernenykker.

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6134

Opprinnelig skrevet av Skinke
                      Fra nyhetstråden

Om ny ving
                      -vi har funnet han, sier nordlie
                      Dette er et sitat hentet fra radiosnutten til p4. Her sier han:

-Nei, asså, det er ikke noen tvil om at vi har leita etter en ving lenge og vi har vel kanskje finni den vi ønsker da, men det er ikke alt som er til salgs. Så nå det handler om å få de vi har i form, det er fokus.

Synes det virker som hoff ja. Men synes det også virker som om det ikke er noe nytt.

Synes de andre tippeligaklubbene har henta en del spennende spillere som kunne vært atuelle for venstrevingen vår. Synes f.eks vi burde vært på banen når lyn henta islendingen sin, mulig svensken stabæk nylig henta kunne vært spennende, Barsom til fredrikstad kunne kanskje også vært aktuell, Austnes som viking henta hadde ikke vært dumt, Moa som vif henta fra skeid kunne nok gjort en bra jobb og kanskje til og med pelu som rosenborg henta kunne gjort en grei jobb.

Synes det har vært mange muligheter til å hente venstrevinger som kunne gjort en mye bedre jobb enn det de vi har nå kan gjøre. Det var ikke mangelen på venstreving som var problemet i går.

Kommentar

• OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

Hva med Husar? Fortjener ham en sjanse?
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Arind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2006
                          • 459

Vel...det har vært merkelig stille rundt dette temaet en stund nå....og jeg har liksom på følelsen av at slik er det ikke. Alle spekulasjoner er blitt avvist kjapt.
                          Vi får se da, om det dukker opp en ny duracel kaninfra berømmelige hatten..... :twisted:
                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

Nå må det hvertfall fokuseres på de som er i LSK pr dags dato frem til sommeren, så får vi se om det blir noe trylling fra mr. Fjørtoft når overgangsvinduet åpnes igjen. Håper virkelig "den vi har funnet" er litt mer tilgjengelig da.

Kommentar

• OppsalKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2008
                              • 1881

Husar - IKKE aktuelt for venstre ving

Har lest dette i dag på RB.no

B]Jon Midttun Lie er egentlig ving og kan bli en joker[/B]. Når Marius Johnsen blir klar som back, eller Martin Husàr tar et nytt skritt framover, ser jeg ikke bort fra at jeg kan flytte ham (Lie) opp. Så det er mange alternativer. Felles for dem er at alle kan lykkes, mener Tom Nordlie

Hvis Husar har en fremtid her i LSK, så er det som venstre back og sikkert bak Marius Johnsen.
                              Last edited by OppsalKanari; 03.04.2008, 08:00. Begrunnelse: kilder'n
                              Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Gialloneri
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Dec 2004
                                • 73

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                Hvis Husar har en fremtid her i LSK, så er det som venstre back og sikkert bak Marius Johnsen.

Tolker utspillet på samme måte og syns ikke noe særlig om det. Men Husar er sikkert ikke flink nok til å løpe... Steintrillere får vi aldri nok av i denne klubben

Kommentar

• Kanaris93
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2007
                                  • 232

Synes LSK bør gi Husar større muligheter til og vise seg fram i kamper, han har et stort potensiale. Han er en meget god spiller.
                                  I med og motgang <3

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13280

Vi bør vel ikke ta alt TN sier bokstavelig. Han uttaler seg først og fremst om JML her, og spekluasjonen om hvorvidt Husár bare vil kjempe om en bekkplass i år er basert på en verbalt innskutt bisetning av en ordgytende Tom Nordlie notert av en notorisk journalist og trolig omarbeidet i de sene nattetimer i et røykfylt avislokale. Trolig etter minst én øl, kjenner jeg A-pressen rett.

Kommentar

• Flaamaldo
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Mar 2007
                                      • 27

Alanzinho`s forhandlinger med Stabæk har brutt sammen... (TV2 tekst tv 4/4) BAre nevner det... Synes kampen mot Tromsø var et godt eksempel for behovet for en ving... Selv om baneforhold og tanken ppå at det var 1 serirunde var en viss årsak til et labert angrepsspill fra fugla så er det nok noe som må gjøres offensivt. Håper jeg tar feil, men det gikk an å spille bra fotball i Bergen i all fall...
                                      ALanzinho Kan bli bosman spiller neste år, men da er vel andre klubber enn oss frempå...

Kommentar

• Arind
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2006
                                        • 459

Sakset fra Stabæk sine sider i kveld....

Exit Alanzinho - like greit?

Lønnskrav hinsides de flestes fatteevne
                                        TV 2 Sporten erfarer at det endelige lønnstilbudet fra Stabæk skal ha vært på 2,8 millioner. Alanzinho skal på sin side ha krevd ekstraytelser i tillegg til lønningene, og det skal være der partene ikke har kommet til enighet.

Dette er jo helt vanvittig, og vi forstår ikke hvordan ledelsen kan ha strukket seg så langt for spilleren som oftest leverer ballen til motstanderlaget, og gjerne i farlige posisjoner i forhold til raske kontringer. Javisst dribler han av 5 mann, men han stiller samtidig ekstreme krav til defensiv trygghet rundt seg.

Vi er svært glade for at det ikke ble noe av denne urimelige lønnsavtalen. Vi takker Alanzinho for mange fine stunder, og forventer at han bidrar det han kan for klubben vår ut kontraktstida. Så blir det opp til Janne å vurdere om Alan passer best i startelleveren, eller om han vil matche inn spillere som har mer langsiktige ambisjoner i klubben.
                                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3626

Håper ikke Fjøra innfrir kravene hans. Mannen får jo Koren til å virke som en Riseth defensivt. Greit nok at han er bra med ballen i beina, men det finnes jo ikke defensive fibre i den kroppen.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...