Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
-
Hvis flere og fler støtter SKF fordi SKF setter iverk dobbeltnicking er det manipulering med forumet. Det er i tilfelle rimelig uholdbart. Jeg spør igjen er det i orden at jeg spør en moderator om grunnen til at f.eks Onkel Richard er i karantene, og publiserer svaret?KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Les postene over en gang til!
Snakke med folk, da mener jeg selvfølgelig i det virkelige liv, face to face.
Det finnes faktisk folk som har et liv, hvor man deler og tilegner seg meninger utenom internett.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg blir helt matt av manipuleringen til SKF her inne, med dobbeltnicker og ved å utgi seg for være noe andre enn den dere er. Hvordan forventer dere å bli tatt på alvor? Kommer dere til å operere sånn fremover også?
Jeg snakker face to face med mange, jeg. Jeg tør også å stå fram med riktig navn, og jeg ser ikke behov for å lage "kunstige nicker" som støtter mine egne argumenter.
At dere kalte dette også for en "konspirasjonsteori" sier ganske mye om dere egentlig.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Forresten ganske fantastisk at man skal begynne å beskylde folk for å dobbelnicke fordi flere og flere har andre meninger enn seg selv. Hvis man tar seg tid til å snakke med andre enn de som er totalt farget og støtter styret uansett så viser det seg faktisk at flere og flere er kritiske til hvordan man har opptrer ovenfor disse pøblene.
Moderatormelding:
Dobbeltnicking er strengt forbudt etter forumreglementet, se § 17. Brukerne FC Lillestrøm = Inspector Gadget = Onkel Richard = Careca. De 3 sistnevnte er utestengt permanent.
Ja, det var en forferdelig beskyldning FC Lillestrøm...... :twisted:KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Noen grunn til at ikke FC Lillestrøm er i karantene?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Føler at dette beskriver hele problemet egentlig. Ingen vilje til å se realiteten, isteden konstruerer man en virkelighet!
Et spørsmål har jeg til SKF eller til de som kjenner noen "pene" gutter; Hva skjer den dagen slossingen ikke er nok, hva er neste steg? Eller hva skjer den dagen du tar med deg samme mentalitet ut i samfunnet og blir provosert/irrettesatt/ydmyket/hissig m.m. Arv og miljø påvirker atferd, og deres miljø er knyttet opp mot gjengkultur og slossing. Klarer dere til enhver tid å styre sinn og kropp slik at dette aldri vil påvirke noen sivile?Seriegull 2016!!!Kommentar
Kommentar