Vårens 4 første turer:
Collapse
X
-
-
200 kr rabatt da, så kan kanskje lønne seg å betale full pris likevel om det skulle bli fullt. Evt kan det være en mulighet å spleise på en billett med noen om de på bussen ikke skal tilbake?For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
Det var jævla moro på fotballpuben i Bergen i fjor, og håper vi samles der i år og. Jeg VET du kosa deg du og Emil"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Orker ikke å høre på brannsanger hele dagen derfor håper jeg vi kan velge enn annen pub i år. Er jo ikke normalt at supportene til de to beste lagene i et land skal være på samme pub. Tror feks ikke Sparta Rotterdam og Feyenoord supporterne møtes på pub før kamp. Vi kan sikkert dra dit på lørdag hoyt slik at du kanksje får lurt med deg ei brann tøs på rommetKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Av turene som er nevnt i åpningsinnlegget er det Oslo x 2 ("hjemme" for min del), Trondheim, Hamar, Fredrikstad og Drammen som er sikre for min del.
Skal også prøve å somle meg til Stavanger i år.
Alltid gøy å dra på tur for å støtte LSK, selv om langturene er jævlig slitsommeKommentar
-
Trodde du bare kødda når du posta det.
KFL og Bataljonen har alltid kommet meget godt overens, hvis man ser bortifra deres besøk på Martins nå sist.
Synes det er utrolig trist hvis vi skal bevege oss bort fra det, og få enda en "fiende" vi ikke kommer overens med.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Synes det bør legges opp til ett alternativt til de som vil være sammen Lillestrøm supportere og ikke skarrende bergensere. Det er jo ikke værre enn at dere som vil gå på fotballpuben går på den.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Er det sikkert at KFL er ønsket på fotballpuben etter det som skjedde på Martins i fjor høst før LSK-Brann?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar