Vårens 4 første turer:
Collapse
X
-
Synes ikke det var så ille jeg. Var perioder hvor de fulleste bergenserne skrek og maste litt, men det må man jo regne med når man har besøk på fotballpub. Skal KFL bli nektet å besøke ALLE andre bortepuber da, fordi vi muligens lager litt mer liv på puben enn "hjemmelaget"?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Synes ikke det var så ille jeg. Var perioder hvor de fulleste bergenserne skrek og maste litt, men det må man jo regne med når man har besøk på fotballpub. Skal KFL bli nektet å besøke ALLE andre bortepuber da, fordi vi muligens lager litt mer liv på puben enn "hjemmelaget"?Kommentar
-
Fotballsupportere lager litt liv, og synger noen hatsanger. Nei da må de ut!
Må vel være rom for litt takhøyde her."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Ja, det er sant. Man burde kanskje invitert til stor grillfest på Lillestrøm torg også.
Hørt at det funker veldig bra oppe ved Sunnmøre og der er jo alle velkommen på puben.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Selvom jeg hadde vært den eneste i KFL, blir det fotballpuben på meg. Har alltid stortrivdes sammen med Brannsupporterne i Bergen, og når annenhver sang er en LSK-sang er det bare helt topp! Håper på sol og uteservering som i fjor!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Nå er ikke jeg den værste ølhunden før hjemmekampene, men de gangene jeg er på Martins gjør det meg ikke noe om jeg slipper ekle motstanderfans. På kampdager misliker jeg det andre laget og dems supportere sterkt, så jeg vil helst ikke menge meg med dem.
Hvorfor skal man på død og liv puse med andre lags supportere på kampdager? Hva er galt med å ha Martins som en rein LSK-pub?Kommentar
-
Martin's bør være en rein fugla-pøbb! Jeg har generelt ikke noe særlig til overs for noen av de andre lagene i Tippeligaen og deres supportere. Jeg misliker dem ikke noe mindre på kampdagen for å si det sånn. At noen synes det er helt okay at frekke bergensere raser inn puben vår, synger hatsanger og er totalt respektløse, på det som var seriefinalen/gullkampen i fjor, skjønner jeg rett og slett ikke.
De som absolutt vil slå av en prat med slitsomme bergensere, ekle trøndere, sosser fra bærum eller tullinger fra fredrikstad kan slepe ræva si bort til Klimt, der bortesupportere hører hjemme. Bortsett fra Kjernen, som egentlig hører hjemme på Strømmen...................Kommentar
-
If heartaches brought fame in love's crazy game,
I'd be a legend in my time.
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
-
Vi reiser vell på Fotballpuben samme med brannfansen? Evt nede på Downstairs (under fotballpuben). De fleste supportergrupperinger henger på fotballpuben eller Downstairs så det burde ikke være et problem.. Etter så mye ros som Bergen kanaris har fått om at "LSK fans skaper aldri noe bråk og er bare hyggelige" så er vi nok velkommen på fotballpuben.. Har ikke hørt noe annet iallefall..
Bergen Kanaris har selv dratt endel fuglasanger på fotballpuben og fått Bergensere til å synge med Naturligvis blir det mest liv når vi drar igang noen Anti VIF sanger.
Vi har vært på fotballpuben før og regner fortsatt med at vi er velkommen..Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Da får det bli downstairs.. Vi kan jo alltids kontakte fotballpuben be dem holde av downstairs for Kanaris , med så stor omsettning som alle bortesupporterne genererer så burde ikke dette være problem.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Skulle ikke busse gå rett til stadion?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Finnes vel en bra pub med uteservering laaangt fra Fotballpuben som vi kan være på? Da slipper vi også å høre alle de ekle brann sangene!! Forstår ikke hvorfor folk er så jævelig keene på å være på Fotballpuben.Kommentar
-
Hmm.. Danmarkskroen er kun 15min gåtur fra Stadion. Er uteservering og et greit interiør der. Om vi passer inn i klientellet demmes er nok en annen sak ,men jeg kan sikkert ta meg en tur nedenom og spørre om det er mulig om vi tar oss turen innom. Da er det greit å vite hvor mange vi kommer til å bli. Pleier normalt ikke å være så mange personer der så de takker sikkert ja. Det største irritasjonsmomentet er nok at Branntoget går går rett over gata. Man ser også Krohnsminde stadion (Løv Ham) fra uteserveringen
Prisen pr halvliter husker jeg ikke.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
"Klientellmessig" så vil jeg tro med største sannsynlighet at dere får være på Danmarkskroen. Er dere heldig kan dere møte på noen som vil selge dere en billig treningsdress de tilfeldigvis har "kjøpt" tidligere på dagenIf heartaches brought fame in love's crazy game,
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
Kommentar