Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det blir ingen medlemssjekk, men brann krever at de som skal stå på bortefeltet har "tilhørighet" til LSK og at det føres lister over hvem som kjøper billetter...enkelt ikke sant...
Det blir ingen medlemssjekk, men brann krever at de som skal stå på bortefeltet har "tilhørighet" til LSK og at det føres lister over hvem som kjøper billetter...enkelt ikke sant...
Frode Johansen
KFL-sikkerhet
Tilhørighet til LSK faktisk. Hvem er det som sitter i den flotte komiteen og kan godkjenne hvilke mennesker som er bra nok/får lov til å støtte LSK på bortefeltet da?
Meget spesielt vil jeg si.
PS: Ikke noe kritikk mot dere Frode, vet dere må rette dere etter det som kommer.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Tilhørighet til LSK faktisk. Hvem er det som sitter i den flotte komiteen og kan godkjenne hvilke mennesker som er bra nok/får lov til å støtte LSK på bortefeltet da?
Meget spesielt vil jeg si.
PS: Ikke noe kritikk mot dere Frode, vet dere må rette dere etter det som kommer.
Tilhørighet til LSK ja...flotte ord,
men i det ligger det at man skal være våken for at ingen med brann tilhørighet i ren desperasjon etter å få kjøpt billett til kampen, kjøper billett på "feltet vårt".
Jeg dukker SELVSAGT opp på puben.. Lørdag klokken 13:45 hvis jeg har forstått det rett? Dette blir nok en fuktig helg... For deres fornøyelse har jeg listet opp en drøss med gode vannhull:
Utelivsguide for Bergen
-Pingvinen: Hvor ellers kan man få Fenalår eller lapskaus klokken 2 om natta?
-Legal. Utrolig hyggelig lokale med retrointeriør like over gata for Fotballpuben og Garage. Spør du om å få sterk sprit så får du det , svart selvsagt Har druknet sorgene etter LSK sine tap her. Shotter med 60% er uansett greit hvis du ikke vil huske noe mer av kvelden. Takk Heidar som viste meg dette stedet ifjor.
-Kong Oscar fungerer glimrende til å starte kvelden , gratis Dart og dyr biljard, dyr pils.
-Dyvekes Vinkjeller.. Finner du en dame , ta hun med hit. Fungerer som bare det!
-Bien. En pub like ved Forum kino på vei opp til stadion. Dette er ingen partypub ,men et behagelig sted å ta seg noen pils. Ligger i det gamle apoteket med masse rare ting liggende rundt.
Biskopen: Koselig brun pub med peis og retrostoler. Hyggelig!
Fotballpuben: For fotballkamper , biljard og karaoke, ellers ingenting. Er "Discotek" på fredag og lørdag. Ikke bra!
Champions: Billig fotballpub
Hectors Hybel: Det politiske hjørnet
Tiger Tiger : Bergens beste nattklubb (personlig mening)
Metro : Bergen dyreste og hippeste nattklubb. Cover 100kr
Ovenpå: Nattklubb med billig pils. 18år med alle tingene det medfølger
Sjøboden: Flere hundre år gammel pub , live musikk. Bygdefolk. Kø for å komme inn. Ender ofte opp her.
Studenten: Alltid på topp like ved den blå steinen.
Garage: Musikksted med konserter i kjellern. Legendarisk og flere ganger bedre enn Garage i Oslo
Hulen: Samme konseptet som Garage,men for studenter. HØY musikk. Er ikke overklassen her for å si det slik.
Inside: Byeste Beste hamburger om dagen, bar for metallfolk på kvelden
Hinsides: Insides Konsertlokale
Zacharisbryggen: Uteserveringen på Zachen er klassisk
Klaar Bar: Pils kr 28kr på Torsdager.. Alltid verdt en tur for å varme opp.(På toppen av Zachen)
Finnegans: Beste Irske puben i Bergen. Hyggelig sted å prate
Øhh.. Har garantert glemt noen gode steder.. Vamooose og Baran er steder som andre liker ,men de er ikke mine personlige favoritter..
For en kebab er Facil Kebab og Bergen Kebab og anbefale. Disse har samme eier og omtrent samme baben. Det er ofte kø på Bergen Kebab , noe som er et tegn på kvalitet.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Det koster vell 300kr å forandre bilettene? Jeg forandret min bilett til Tsjekkia og mente jeg betalte 300kr for å forandre dem.. Det er uansett unødvendig av NFF å flytte kamper med tanke på alle som kjøper biletter og legger ut store summer for å følge favorittlaget sitt.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Det koster vell 300kr å forandre bilettene? Jeg forandret min bilett til Tsjekkia og mente jeg betalte 300kr for å forandre dem.. Det er uansett unødvendig av NFF å flytte kamper med tanke på alle som kjøper biletter og legger ut store summer for å følge favorittlaget sitt.
Det står på billetten at det ikke går å forandre den.
Utrolig kjedelig for de som ønsker å følge laget borte med mandagskamper i bortvekkistan uten skikkelige transportmuligheter samme dag.
Det går an å komme seg oppover til Bodø med fly for rett under 600 kroner denne mandagen, men så vidt jeg skjønner går siste flyet sørover på samme tidspunkt som kampen blåses av.
(Toget nedover kan kanskje rekkes med et nødskrik, men 18 timers tur til godt over 1000 spenn er vel ikke særlig aktuelt.)
Dermed lukter det overnatting, og reisa blir for de veldig spesielt interesserte. Skuffende, spesielt siden jeg mangler Aspmyra på banehopperlista...
Kommentar