Det går greit å kjøpe på Nadderud, regner jeg med. Om ikke vil det stå på forsiden, forumet etc.
Turinfo Stabæk away søndag 6/4 kl. 20.00
Collapse
X
-
Må være litt halv-dust for frivillig å kjøpe billett til klokkesvingen. DET har jeg gjort en gang for mye. Det blir stående og syngende på langsida for meg. Som bonus får jeg sett kampen!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Du ser kanskje litt bedere der, men hadde jo hvert best om vi fylte klokkesvingen med stående og syngende LSK supportere. ALLE TIL SVINGEN.Last edited by Emil B; 27.03.2008, 19:06.Kommentar
-
Folk må få velge hvor den vil stå en,skjønner godt folk som mr.jordbakke som vil stå på langsia og ha bedre wiew av banen.
Blir vel uansett mange på denne kampen,satse på og fylle mye av svingen uansett om noen velger langsia.
Blir bra tur dette her!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
;D
Jeg kommer til Nadderud!
Blir herlig med kamp.. Men hvis man skal sitte på med bussen og er under 18, kommer man inn på pubben da?Kommentar
-
De har blitt strenge på leg der siste tiden, er faktisk 20års grense på søndager og.. Men UFC var der vel ifjor, gikk vel greit da? Kommer de inn kommer vel de fleste inn.. Uansett, velkommen til Bærum!Kommentar
Kommentar