Turinfo Stabæk away søndag 6/4 kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Sakset fra nyhetstråden:
Stabæk - LSK søndag 6. april
Klokken 20.00 er det Nadderud som skal beæres med besøk av den berømte Kanari-Fansen. Les mer informasjon om turopplegget rundt denne turen
Skrevet av kfl.no
- Busser t/r Nadderud kr. 100,- for medlemmer av KFL og kr. 200,- for ikke-medlemmer.
- Avreise med bussen er kl. 15.30 fra Alexander Kiellands gate. Vi tar også opp folk på Oslo S. Her MÅ man kontakte turansvarlig Marie Knedal på tlf. 97 66 37 39 hvis man skal gå på i Oslo.
- Bussbilletter kjøper du på LSK-shopen.
- Martins åpner kl. 13.00. Billig drikke for alle KFL-medlemmer også på dager da Fugla har bortekamp.
Fuglafest i Sandvika!
- Rundt kl. 16.00 er det klart for noens timers fuglamoro i Bærums hovedstad. Samlingsstedet er puben NEWS midt i Sandvika. Siden Skiensturen er blitt borte, er dette en ypperlig mulighet til å lage en bra ramme rundt en tur som alltid har vært litt "dau". La allsangen runge i tennisland!
- Bussene går videre fra News klokka 19.00. Er det noen ledige plasser på bussene kan man sitte på fra puben og opp til Nadderud for kr. 50,-
- På stadion samles vi denne gangen i svingen. Prisen her er billige kr. 50,- Nå tar vi et rungende farvel med tidenes verste bortefelt. Kampbilletter kjøper du også på Shopen.
Bli med og støtt Fugla til seier mot Stabæk
Last edited by Lars; 03.04.2008, 15:27.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Minner om at mange syngende fans også samles på felt A, hvor det faktisk er mulig å se kampen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Som alle andre steder som serverer alkohol så er de nødt til å ha minimum 18års grense på puben, Men vet det ligger en pub vegg i vegg som ikke er like "strenge" på leg.
Ellers så må jeg tilføye at det finnes bowling i gang avstand for de som ikke vil være på puben hele tiden. Så glasgow og tullebukk nå har dere ikke noen unskylding lenger
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Vi MÅ vinne, og vi gjør det!!Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar