Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis noen trenger skyss, så har jeg plass til 2 fugler. Avreise Lillestrøm 18:30. Retur etter kampen. Send pm hvis du er interessert. Førstemann til mølla.
Dette fører faktisk til at jeg ikke får dratt på kampen =/
Det går tog fra Lillestrøm til Sandvika, derfra tar du bar bussen opp til Bekkestua, eller stikker bort til puben og sitter på den den bussen opp til stadioen. Puben ligger ikke langt fra togstasjonen.
Trenger du hjelp til tog/buss info så rop ut...
Last edited by Uwes disippel; 06.04.2008, 08:51.
Begrunnelse: Skriveleif
Forførste gang siden stabekk rykka opp blir jeg hjemme i dag,dårlig vær + jeg ligger hjemme med feber hindrer meg dessverre(faen) Ønsker alle som reiser en god opplevelse.
Hadde tenkt å dra på denne kampen, men det regner jo some bare faen nå.. Har ikke vært på nadderud før, så veit ikke helt ossen bortefeltet er. Et gjørmehøl eller?
Hadde tenkt å dra på denne kampen, men det regner jo some bare faen nå.. Har ikke vært på nadderud før, så veit ikke helt ossen bortefeltet er. Et gjørmehøl eller?
Nei, mener det er betong. Tak har de ihvertfall ikke.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Betong og tre tribune og det værste av alt bortesuporterne står ca 2km unna banen,ta da med at stabekk har et utrolig møkka publikum så er det faktisk ikke så ille å se denne på tvn.Eneste posetive er inngangsprisen som jeg tror er 50kr.
Jaja tar turen jeg =). Noen som veit om det er no pub i nærheten av stadion det går ann å ta seg noen pils på el? Kjører så, blir litt stuk å dra til vika først, å er ikke så kjent på den siden av byen.
Kommentar