ser litt ut som om vi forsøker å sikre nederlag vd å være defensive, og sørge for at de får ballen på vår 16 så mye som mulig.. trist
Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00
Collapse
X
-
-
I de to siste kampene virker det som om Lillestrøm prøver å spille seg inn i nedrykkstriden igjen! Fy faen! Og øvrebø viser ut Pedersen der ja. Mannen er en så stor og stygg pikk at jeg har ikke ord. Det første gule han får er helt latterlig! virker som om han får kort fordi Fredrikstadspillerne sier til han at Pedersen har sagt et ell annet. Det andre kommer sikkert fordi han spør om hvorfor han får kortet. Øvrebø, du er udugelig!I år så tar vi altKommentar
-
-
Kommentar
-
han måtte jo stå over neste kamp uansettKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er skamfullt! Jeg er flau av å servere slik fotball over riksdekkende TV. Kun få spillere har ferdigheter og treneren er tydeligvis taktisk inkompetent. Ett år i Lillestrøm nå Berg, du har virkelig tilgode å overbevise meg...
Her skal du få et par tips; sats på spisskompetanse. Sats på hurtighet. Sats på de som har mental styrke til å beholde roen gjennom 90 minutter. I praksis betyr dette at Søgård, Tokstad og Myklebust skal ut av laget i neste runde.Kommentar
-
For en helt forjævlig dårlig kamp! Er jo ingen som helst plan i spillet vårt. Dette måtte selvfølgelig skje mot Nordlie og FFK også..
Huff, detta blir en lang høst.
Logi bør også øve litt på utspill til uka. Synes at han kaster bort ballen alt for mange ganger!Kommentar
-
Pedersen fikk det første gule for kjefting på en usportslig FFKspeller. Dårlig dømt, men dømt...
Det andre fikk han for å værre norges dårligste sinnatagg. Tok løpefart, hoppa, landa 2cm unna linjedommer'n og bynte å skrike ut eder og galle. Riktig dømt av dommer'n på kort 2.Kommentar
Kommentar