Fredrikstad FK - Lillestrøm SK, Lørdag 26 Sept, kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1268

    Stor taktisk seier til Tom Nordlie som fullstendig utraderte alt LSK spill.
    What goes around, comes around.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Yes, bare å gratulere med at dere nok en gang har skjemt ut klubben og oss supportere med å servere enda mer makkverkfotball uten tæl, innsats eller vilje. Dere fortjener ikke lønna deres, og mange av dere fortjener heller ikke å få leve en så privilgert livstil som det å være proffesjonell fotballspiller gir. Jeg er faen meg så skuffa som jeg ikke har vært på fryktelig lenge nå. Her har dere to matchballer mot de to nest og tredje dårligste lagene i serien, og så presterer dere å levere søknader om årsverste i tre av fire omganger.

      Hva faen skjedde med å blø for drakta!? Dere er en skam!!!

      PS! Jeg hater virkelig FFK. Det finnes kun en positiv ting å si om hele klubben, og det er at de har fin stadion. Publikum består av idiotsjåvinistiske frpere og rånere, mens spillerene er sutrete drittkjerringer som legger seg ned om noen puster på dem, mens de spiller gris med tjuvtriks og etterslengere selv. Fysj, for en drittklubb! Rykk ned, der dere hører hjemme. Det er koseligere i Sarpsborg!
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        Stor taktisk seier til Tom Nordlie som fullstendig utraderte alt LSK spill.
        Trur ikke gutta skal skylde på andre når de knapt klarer å legge en enste grei pasning. Det må være alt for lite trøkk under treningene...
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9483

          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Stor taktisk seier til Tom Nordlie som fullstendig utraderte alt LSK spill.
          What goes around, comes around.
          Velvalgte ord Justin Timberlake... Not.

          Det var ikke no taktikk i denne kampen. Alt var rævva.

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            Dette er noe av det svakeste jeg har sett. Mine tvil om at Henning Berg er rett mann fikk ny giv. Totalt mangel på innsats og evner. I to kamper på rad har vi nå sett dette. Utelukker ikke at vi ligger på nedrykk etter neste runde. Suckers!!
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1084

              Opprinnelig skrevet av mooph
              Trur ikke gutta skal skylde på andre når de knapt klarer å legge en enste grei pasning. Det må være alt for lite trøkk under treningene...
              Enten det eller konspirasjonsteori. HB prøver å redde Lyn

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2790

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Stor taktisk seier til Tom Nordlie som fullstendig utraderte alt LSK spill.
                Det var ingen av lagene som fikk til noe særlig med spill. At FFK vant var mer en tilfeldighet, de skapte ikke så mye de heller.

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Yes, bare å gratulere med at dere nok en gang har skjemt ut klubben og oss supportere med å server makkverkfotball uten tæl, innsats eller vilje.
                  Jeg syns det var bra med innstats og tæl, langt værre var det med teknikk og ro... De har jo angst utpå det virker d som.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 640

                    Dette må være en av de svakeste LSK-kampene på lenge lenge. Maks to "pasninger" før de mister ballen. Begge kantene er uduglige. Tokstad har vel vist i de kampene han har spilt, at han ikke holder dette nivået foreløpig. Mykle pirker borti ballen, og mister den hver gang. Først når Nosa kommer inn, klarer de å holde på ballen en periode, og har til og med skudd på mål. Neste kamp mot Lyn må både Kiko og Pedersen stå over. Dette kan bli en mer spennende høst enn mange trudde for et par kamper siden. Denne kampen var en katastrofe for markedesføringen av Tippeligaen på riksdekkende TV.
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                    Kommentar

                    • kinstad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2007
                      • 406

                      Hva faen skjedde i denne kampen. Er det noen her som seriøst kan forklare meg hvilken strategi vi liksom skulle kassere inn poeng på i dag. Lange, upresise, gørrkjedelige lomper opp på spissene? Mykle kan melde seg til NAV til uka, og jeg skal personlig assistere han med en jobb der han får ut potensialet sitt i en mye større grad enn på en fotballbane.

                      Klart Anderson skyter mye, det visste vi, og før eller siden måtte ballen gå i rettning mål. Defensivt har jeg egentlig ikke så mye og utsette, stramt og fint i store deler av kampen. Men offensivt er det helt ubegripelig hvor mye vi minner om tannløse, stive, koseklumper fra Londons nord-vest kant. Faktisk tror jeg vi hadde hatt mer hell med "stiv brite" taktikken, og pent spurt om vi fikk muligheten til å få prøve et par skudd på mål.

                      Med en gang Nosa kom utpå ble det litt mer spill igjen. Det er slik jeg vil se LSK oppføre seg. Spille ball og komme til sjanser. Nigerianerene holder kanskje for mye på ballen, men de skaper ihvertfall noe utpå der. De andre er totalt ubrukelige i den offensive fasen (kanskje utenom mr: sexy sundgot). Skudd utenfor 16 meteren = 0. Det er ytterst sjenden vi skyter syntes jeg.

                      Forbanna skuffa nå. Jævelig dårlige prestasjoner, og forbanna kjedelig kamp. NAV gutta, NAV.
                      ________
                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1268

                        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                        Det var ingen av lagene som fikk til noe særlig med spill. At FFK vant var mer en tilfeldighet, de skapte ikke så mye de heller.
                        Eneste problemet er at FFK stillte med et meget redusert mannskap, mens vi kunne velge fra øverste hylle.

                        Kommentar

                        • ap4
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 271

                          Henning Berg sier etter kampen at Fredrikstad scorte og da vinner dem kampen. Bra vi har en trener som skjønner at man vinner hvis man scorer ihvertfall, for det så ikke sånn ut på spillet. Taktikken var tydeligvis å ligge bakpå og satse på uavgjort.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Blir helt matt jeg, sitter faktisk med samme følelsen av likegyldighet som da Molde avgjorde kampen før i år med siste spark på ballen. Denne kampen var faktisk jævla lik, vi blir helt satt ut av et høyt press. LSK-spillernes egne prestasjoner er så blotta for klasse at man blir helt apatisk. Nå får ledelsen sette seg sammen å diskutere hvilken fotball de vil være bekjent av. Skal vi virkelig tilby spillere som Søgård en ny kontrakt, lokal spiller aldri så mye. Han holder knapt Adecconivå, tross alt. Tviler sterkt på om det er noen klubber på våre to øverste nivå som er interessert i ham.

                            Nå får noen skjære igjennom å ta et endelig oppgjør med stilen vår, det eneste man kan satse på er en mer ferdighetsbasert fotball, eller så får LSK innfinne seg med å bli en has been i norsk toppfotball.

                            Kommentar

                            • Hel1017
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2008
                              • 196

                              At Henning Berg etter kampen klarer å stå på riksdekkende tv å si at de gjorde forsøk på å vinne denne kampen er skammelig.

                              Strategien var fra første sekund å ligge bakpå for å prøve å sikre ett poeng. Det var helt tydelig gjennom hele kampen.
                              Nosa ute fra start til fordel for Søgård og Kiko. Ikke defensivt sier du??

                              Gutta var ikke intreserte i å spille fotball i det hele tatt.
                              Jeg fatter det ikke, FFK er faktisk også et bunnlag og det burde være mulig å spille jevnt med dem. HVIS MAN VIL!!!!

                              Lenge siden jeg har hatt en slik nedtur.
                              Pinelig!

                              Hvis dette går til nedrykk skyldes det en ting, Henning Bergs mangel på klok strategi og evner til å gjøre taktiske valg for å vinne fotballkamper.
                              Min tilitt er svekket. KRAFTIG!!!
                              Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Eneste problemet er at FFK stillte med et meget redusert mannskap, mens vi kunne velge fra øverste hylle.
                                Vi manglet Nosa. Han er den suverent viktigste spilleren vi har, og da kan du ikke si at vi valgte fra øverste hylle.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

                                  Møkkakamp. Møkkaseseong.

                                  Blir jævlig å følge med på resten av kampene i morgen.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Vi manglet Nosa. Han er den suverent viktigste spilleren vi har, og da kan du ikke si at vi valgte fra øverste hylle.
                                    Manglet vi han, eller valgte Berg en defensiv formasjon?
                                    Han satt da på benken...

                                    Kommentar

                                    • Mollari
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Dec 2003
                                      • 135

                                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      Eneste problemet er at FFK stillte med et meget redusert mannskap, mens vi kunne velge fra øverste hylle.
                                      Vel, de hadde en målscorer som de egentlig ikke har råd til.

                                      Nordlie fungerer bra når han er ny. Det er ikke det taktiske han vinner på, men at han klarer å få spillerne til å gi 200% den første tiden. Til de går lei.
                                      http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                                      Kommentar

                                      • stiandahl
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Apr 2004
                                        • 61

                                        Skandale

                                        Her har 600 supportere brukt sin fridag på å støtte laget,og det de får igjen er en kamp jeg betegner som en skandale av Lsk.hvordan er det å levere noe så begredlig kamp.Dette er noe av det værste jeg har sett.Hva er unnskyldingene nå da?skader,mange unge spillere?dårlig bane?regn?sol?Nei,fy faen!28 kamper har du ledet LSK Berg.8 seiere.Det er for svakt!!

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1268

                                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Vi manglet Nosa. Han er den suverent viktigste spilleren vi har, og da kan du ikke si at vi valgte fra øverste hylle.
                                          Nosa var da i aller høyeste grad tilgjengelig i forhold til Piiroja, Borges og Valencia. At vi velger Tokstad er i mine øyne helt uforståelig men det må du nesten ta med Henning Berg Grumsom B.
                                          Nå er det bare å sette seg ned for å heie på gutta fra Oslo øst og pappaguttene fra vest i morgen.

                                          Kommentar

                                          Working...