Da ble det en ganske bra kveld likevel. Viktigste var at Sogndal tapte. KBK fikk bare 1p og Sandefjord er nede i sumpa. Dette betyr også at uavgjort mot Aafk isolert sett ikke er bra, men ikke er helt krise i forhold til nedrykksgjørma.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Synes ikke det var så bra. Ble ikke overrasket over at Tromsø er på 31. KBK viser også at de har tenkt å gi seg. Sogndal fikk 0 poeng som jeg egentlig trodde også. Er uansett kvalikplass jeg er bekymra for.Kommentar
-
Gudskjelov. Tror vi trenger et poeng til for å sikre oss hvis mye annet går galt, men nå er vi nok 90% sikret minst.Kommentar
-
Ikke nok med at det er lag under oss, men vi har også den klart beste målforskjellen som nesten gir bonuspoeng. Det må ikke undervurderes. Fire kasser i dag hjalp veldig på.👍 5Kommentar
-
KFK ser ut til å slå Molde som er et skår i gleden, men det er fortsatt veldig mye som skal gå galt. Med mindre alt går imot oss i morgen, så er jeg trygg på at dette går bra.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Huet sier uansett at dette skal gå fint, men det kan fort bli et par uker til med usikkerhet. Så lenge det finnes en teoretisk mulighet vil jeg ha en dårlig magefølelse."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 1Kommentar
-
Vi har ikke laget noen kamptråd til Brannkampen, vi har kanskje mest fokus på cupfinalen?
Laget er allerde i Bergen,... Håper - og tror fokuset hos gutta er å sikre poeng mot Brann!! Det trengs..
Molde vil nok prøve å revansjere mye i neste kamp..
Last edited by Tvilling; 05.11.2017, 14:05.Kommentar
-
Bare sånn for å ha sagt det, skulle vi tape mot Brann, og Sogndal slår Tromsø, så bør alle alarmklokker ringe. Litt bekymret over at "alle" påstår at vi redda plassen mot Aalesund. Vi er vi har sikra oss mot direkte nedrykk, men faren for at vi ender på kvalik er høyst tilstedeværende.
Kommentar
-
Bare sånn for å ha sagt det, skulle vi tape mot Brann, og Sogndal slår Tromsø, så bør alle alarmklokker ringe. Litt bekymret over at "alle" påstår at vi redda plassen mot Aalesund. Vi er vi har sikra oss mot direkte nedrykk, men faren for at vi ender på kvalik er høyst tilstedeværende.
Elska þetta félagKommentar
-
Alle alarmklokker bør ringe, til tross for at Tromsø gjorde jobben mot Sogndal. Ålesund ser ut til å slå Rosenborg og LSK tar garantert ikke flere poeng i år. Så nå er det bare å fordrede seg på å spille kvalik for kanskje å unngå nedrykk. Hvis Ålesund nå klarer kunststykket å vinne de to siste, spiller vi nok i Obos i 2018. Det er vel der vi hører hjemme, skal vi dømme etter det vi har vist denne høsten...................Kommentar
-
Med 2 runder igjen av sesongen 2017 er faren for direkte nedrykk svært lav, ca 0.1%. Sjansen for kvalik kan avrundes til sjansen for at Aafk vinner sine 2 siste kamper samtidig som LSK taper sine to siste. Avhengig av hvor pessimist eller optimist man er er dette i området 1% til 5%. Er man skikkelig pessimist, tar for gitt at LSK taper sine to siste kamper og at Aafk plutselig er blitt et godt lag som i tillegg kjemper som løver er sjansen for kvalik ca 30%. Det er fortsatt rom for frykt for kvalik!Kommentar
-
Deilig med sikker plass!!
Håper denne tråden ikke blir aktuell på årevis.
Nå kan den vel stenges? Det ville gjort godt mentalt kjenner jeg...
Om vi trenger en sånn møkkatråd neste år får noen lage en...👍 1Kommentar
Kommentar