Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Rúnar Kristinsson ville ikke gjøre keeperen til syndebukk.
Nei, hvorfor skal jeg gjøre det? Hva skal jeg da si om de spillerne som misbrukte de tre store sjanser vi hadde til å gå opp i ledelsen på stillingen 1-1. Hadde de scoret, ville det stått 4-1 da Arnold gjorde feilen sin, mener islendingen.
Det som derimot fremstår som en sannhet, er at Runar Kristinsson ikke kan lastes for noe av det som skjer. Han er bare noen udugelige spillere fra å være en suksesstrener!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
-
Rúnar Kristinsson ville ikke gjøre keeperen til syndebukk.
– Nei, hvorfor skal jeg gjøre det? Hva skal jeg da si om de spillerne som misbrukte de tre store sjanser vi hadde til å gå opp i ledelsen på stillingen 1-–1. Hadde de scoret, ville det stått 4-–1 da Arnold gjorde feilen sin, mener islendingen.
Men den usle udugelige feigingen gjør som forventa, velger mellomtingen.👍 1Kommentar
-
Etter dagens fadese tror jeg Runar ville være lettet over å få sparken. Hvor mange poeng har LSK tapt i år som resultat av tabber utført av div. spillere? Personlig tror jeg vi fort ser på ca. 20 poeng, og foruten de poengtapene hadde vi luktet på medaljer.
At Runar plasserer en beskyttende hånd over en keeper som gjør en tabbe er ikke mindre enn hva jeg forventer. Hvorfor skal en keeper/forsvarer stå mer til rette for poengtap som resultat av en tabbe enn en spiss som ikks scorer mål, evt. misser på tilnærmet 100% sjanser?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
At Runar plasserer en beskyttende hånd over en keeper som gjør en tabbe er ikke mindre enn hva jeg forventer. Hvorfor skal en keeper/forsvarer stå mer til rette for poengtap som resultat av en tabbe enn en spiss som ikks scorer mål, evt. misser på tilnærmet 100% sjanser?
"Det ekke min skyld. Det ekke min skyld!" Ansvarsfraskrivelsenes konge!
Ekte ledere tar ansvar selv!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Spørsmålet er om han klarer å snu det i vinter og gjøre LSK gode nok til opprykk? Han har åpenbart styret, sportslig ledelse og Romerikes Blad sin tillit. Sparken etter sesongen blir meningsløs all den tid man har funnet han god nok til å styre LSK til nedrykk. La meg bare legge til en ting:
Styreledere ser en lys fremtid med Runar Kristinsson som trener i LSK. Oppslag i Romerikes Blad hvor han forklarer at man har valgt å kjøpe seg ut av krisa i LSK i stede for å sparke Runar Kristinsson.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Han har spilt 20 kampet fra start og blitt bytta inn i en.
Simen Kind Mikalsen har cirka like stats. Han er forsvarsspiller.👍 1Kommentar
-
Bra av Simen, det er jo godt gjort på dette laget.
Erling har vel mye av året spilt i litt uvant posisjon, som kant. Og han har spilt småskadet frem til etter EM pausen.
Så det er vel ikke helt feil at han har begynt å score litt, selv om det burde vært mange fler i.f.t. de sjansene han har brent-Kommentar
-
👍 11
Kommentar
-
Hadde jeg hatt kaffe i munn når jeg oppdaterte VG-forsiden hadde jeg trengt en ny data nå, Endeelig!!👍 4Kommentar
-
Kommentar