Må nesten bare synes synd på Runar. Ja, han har det sportslige ansvaret for at vi ligger der vi ligger, men det kan for svarte ikke være lett å jobbe under forholdene med det komplett udugelige styret som regjerer med sin arroganse toppet med lederen selv. Skulle dette laget rykke ned, så vil støyten gå rett i mot styret og ikke Runar. Greit at prosjektet ble for stort for Runar, men når du har halv tillit innad, er det her Erik kommer inn i bildet? Er det her Erik skal gi Runar og Torgeir troen på at dette kan gå gjennom mental hjelp? Foreløpig har det gitt oss ett poeng på to kamper. Leser at Erik skal være her en uke til og at laget er spillemessig på rett vei. Jeg forstår jo nå at både LSK og RB sliter med korttidshukommelse og kun ser bak siste kamps resultater - og ikke utviklinga over tid siden vi slo Brann heldig 1-0 i slutten av april.
Dette er så forbanna uprofesjonelt av styret - at jeg sliter med å forstå at det faktisk er mulig.
Dette er så forbanna uprofesjonelt av styret - at jeg sliter med å forstå at det faktisk er mulig.
Kommentar